De första smyckena utav "Amanda Smycken"!

Nu är det äntligen lov, man har tid med att göra allt man inte hinner med i sin vanliga vardag. Fast det är klart, man får ju inte tid till allt man vill hinna med även om det är lov.
Det är galet att man skall ha skolsaker att göra över lovet, nästan alla mina vänner kommer att ha fullt upp med projekt-arbetet över lovet. Det är ju skönt att kunna ta hand om det med lugn och ro.. för min del blir det mycket jobb, men det känns ändå lite galet att det skall ta upp hela mitt lov som jag längtat till.


Det jag kommit fram till idag är att jag har vart för seg att tillverka pärlor.. no surprise, det har inte gått så smort som jag önskat (det hade jag väl inte kunnat räkna med heller i och för sig), men det hade vart gött!
Denna dagen har jag ägnat "Amanda smycken" och har faktiskt kommit en hel del framåt, vilket är otroligt skönt!
Ideerna kom till mig så fort jag kollade på pärlorna, sekunden senare (kändes det som) hade jag färdiga smycken framför mig!


Alla delar är inte helt klara, men jag valde att lägga upp bilder som smakprov på min kollektion ändå, så ni vet vad som väntar!



Inspirerad av "Aldrig ensam" med Jonathan Johansson




Inspirerad av "the View" med Modest Mouse



Inspirerad av "Normandie" med Shout out louds



- Ursäktar den dåliga bild kvalitén, det kommer komma upp bättre när jag får tag på en systemkamera!


Kom ihåg att det finns möjlighet att reservera smycken jag lägger upp!


Ha det finemang / Amanda

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback