mycket tankar snö lockar fram

Det är nog inte en enda vinter jag har vart med om där det snöar så grymt mycket som det gjort denna.
jag försår verkligen de som är trötta på allt snöande, men samtidigt tycker jag det är så mysigt. visst det tar längre tid att gå dit man skall, man halkar runt, det är kallt och blött, men för att få den där lilla känslan man får av snö är allt det här helt okej.

Det mysigaste är att sitta på rummet med tända ljus lyssna på musik och ha te koppen i knät. man får så mycket tankar och ideer! Mycket man vill göra hela tiden, hur skall jag hinna med allt? Olika projekt jag vill delta i och olika grejer jag vill sy, designa måla eller liknande.

kollade precis genom gamla bilder från en Florida resa med släkten. Jag blir så glad varje gång jag ser en bild på min lillebror, han är så jäkla söt på var enda bild, till ock med när han är sur..


det gär är en bild från Disney world in Florida. vi står utanför mimmis eller någon annans hus... på väg att gå in för att kolla hur allt ser ut!
Amanda

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback