saraböke

Det är helt sjukt vad långt ut i skogen man kan bo!! :O
Var hos ninnie i skogen, har visserligen vart där förr, men kan inte minnas att det tog så djävulsk lång tid att köra dit xD haha
Lördagen var jag robin, jill, och jesper på vägen för att först hämta upp thomas på vägen och sedan köra den långa biten ända till saraböke där vännen ninnie bor hos sina föräldrar! otroligt många gången körde jag förbi det ställe där jag skulle kört in, det blev backning på vägen... oändligt många gången beräknade jag kurvor fel och körde alldeles för snabbt hahah! men det gick bra och ingen är skadad! VIKTORY! haha
Först blev det till att mätta våra magar med god veggo soppa! =) sedan blev det snack, och även en gammal screem film från 90-talet (VHS) som förgyllde kvällen, och neej jag blev inte rädd. hoppade bara till när det kom plötsliga grrejer.
även om jesper ville ut i skogen jätte mycket och skrämmas efter filmen blev det inte så för filmen var helt enkelt inte läskig... haha
tack för ett mysigt dygn ninnie! =)

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback