måndags tankar

Tjena allihopa!!
Idag har en stark känsla över lycka spridit sig över min kropp, Jag har nämligen samlat på mig några vuxen poäng och gått till banken för att öppna ett sparkonto där lite av mina pengar ramlar in varje månad, jag vill ju ha råd med alla festligheter och festivaler till sommaren! dax att spara i tid! Sen har jag fixat lite annat smått och gått man samlar på sig vuxen poäng om man gör... och neej kalla mig inte lill gammal eller någonting, det är banne mig det jobbigaste man kan vara..
Sen har även lite tankar om att flytta hemifrån förgyllt mina tankar, tänk att få inreda en lägenhet precis hur man vill ha det! Tänk att kunna få göra precis hur man vill, städa när man vill, tvätta när man själv vill, göra allt när man själv vill! Det är små saker som bidrar till en stor frihetskänsla, någonting jag längtar till!
-
-

-"Amanda Smycken"
Köp smycken och stötta rädda barnen
-
Kärlek

Synpunkter
Postat av: emelie

nice smycken verkligen:D ärre ett armband?

Postat av: Amanda

tack så mycket =) ja det är ett armband!=) kanske borde göra det mer tydligt=P haha

2010-01-10 @ 17:23:38
URL: http://amandaoliviapetersson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback