Helg i götet

Tjena alla glada läsare!
Nu jag har kommit hem från ännu en J-cupen tävling, fast denna gången satt jag på "fel sida", jag satt alltså och kollade på, jag brukar ju i alla fall deltaga på något höger...
Det var en otroligt bra och rolig helg som började med att jag och Anna tog en snabbis på stan för att sedan hämta Ålle och vänta på evve som skulle köra till GÖteborg efter oss... Vi körde upp med lite små missar.. haha Anna tyckte klumpen på gpsen var för stor och visste därför inte vilket håll vi skulle köra åt när vi kom in i det mer tätbefolkade göteborg. men vi kom fram innan tjejerna skulle köra så vi är nöjda!!
Efter tävlingen så drog vi till Frida där vi skulle tillbringa natten för att göra oss i ordning, lämna bilen och vara lite artiga mot "värden" som frida hyr hos..
Det blev käk på stan och sen mys fest hos Oscar, tack för kvällen Oscar!=)
Sen blev det upp tidigt för att kunna se och heja på när kill - och tjej laget förtränade och sen även tävlade. En otroligt rolig helg, jag har saknat dagarna man kollar på tävlingar, är nervös så att man inte vet vart man skall ta vägen, och jag har saknat laget som tusan!!!
-
-
-
-
-
-
Kärlek

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback