Göteborg- Högskolemässa!

tjena!
Idag var det mässa för högskoleutbildningar i Göteborg, många människor hade riggat upp med mycket godis, många skyltar, preparerat men både det ena och det andra. Sen var det ju även en hel del väldigt förväntansfulla människor där med, där ibland var jag och mina klasskamrater och många från Kattegatt för den delen. Vi åkte upp alldeles för tidigt för att någon ens kunnat hinna vakna ordentligt, men vi hade det bra där bak i bussen ändå, vi drog våra torra skämt hit och dit medan vi försökte med alla medel att hålla allas humör lika glada som våra.
När vi kom fram förväntades en hel del grejer utav oss, vi skulle kunna ta in mycket intryck på samma gång, hinna tänka ut frågor i våra sega "fortfarande humor glada hjärnor" och sen kånka runt på alla broschyrer och kataloger alla slängde upp på oss.
Men efter ett tag börja men komma in i det och samlade på sig saker mer självmant. det har vart en toppen dag och jag tycker det är synd att inte alla tog chansen till att hänga med. -Dom som har chansen borde ta den!
Snart blir det besök på Lunds universitet! skall bli lika kul det tycker jag!=)
Nu sitter jag är trött och förvirrad, borde det bli film mys eller plugg? ett svårt beslut med tanke på att plugget snart måste vara klart.
Kärlek från the one and only Amanda

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback