december?!

Nu är det december... men vart är julkänslan någon stans?!
är det någon som fått julkänsla än?
Jag har försökt med att sätta på julmusik på datorn och lyssnat medan jag pluggat och jag spelar i en orkester där vi spelat julmusik ett tag, men jag har ingen känsla för det ändå. Kanske kan det vara att det är så "varmt" fortfarande eller kanske att man inte sett ett spår utav snö eller är det något annat?! Jo idag så fick jag en lapp framför mig som kamraterna ville att jag skulle lära upp för rektorn på mötet jag skall vara med på på torsdag, det var uppradat allt som vi skulle hinna med innan det blir lov, inte konstigt att kalva klassen fick gråtanfall idag. ett fullt a4 papper full kladdat med inlämningar och prov. Enligt mig så är det därför julkänslan inte har träffat mig eller någon av vännerna i klassen. vissa kanske har den ändå, men jag kan inte ha den så länge jag har så mycket att göra som jag har, ändå sitter jag här och skriver massa..
Satte på klockan kl sju idag även om jag inte började för ens kl 10, det var ju julkalendern! klart man måste se den, måste ju ge den en chans innan man sågar den, men jag har inte riktigt bestämt mig vad jag skall tycka om den än, kräver nog ett par dagar till!

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback