dagen efter studentfest #3

okej, då sitter man här i sitt lagom städade rum, sista tiden här på redaktionens rum har det vart lite sisådär med städning eller allmänt skötande av växter eller kaffekoppar och annat skrot. Det är dagen efter en studentfest, jag känner mig lite halvtrött, det är meningen att Fru Tolle skall plugga egentligen, men nu är det så att det är mycket mysigare att lyssna på "bra" julmusik och mysa i stället! Så här befinner jag mig bland allt skrot fortfarande iklädd min fina mobilkostym med ett stort kort på sidan som inte är jätte inspirerande att ha på sig längre...
Sitter och kollar ut genom fönstret och tänker att det är galet, det kom snö i år igen innan jul... det värsta är att det kommer för sent och håller nu för tiden i sig ända till mars. När Fru Tolle var liten så fick hon allt vara glad ifall det var snö på födelsedagen 10 januari...
Kärlek

Synpunkter

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Minnas mig?

Din epost address?

URL:

Kommentar:

Trackback